CCMA

De laatste AI trends en impact op WFM & Customer Service

De Generative AI (GEN AI) oplossingen zijn continu in het nieuws en de ontwikkelingen gaan enorm snel. Er is elke dag wel weer een relevante update! Het is dus een verassing welke ontwikkelingen precies in deze sessie besproken gaan worden. Een ding is echter wel duidelijk. De visie van Vlirdens op deze ontwikkelingen.

Het aantal succesvolle toepassingen van AI groeit snel. Zo ondersteunt AI (assist) medewerkers in klantcontact voor, tijdens en na een contact. Denk aan het herkennen van klanten, het routeren naar de juiste oplossing, het tonen van relevante informatie uit CRM- of kennissystemen, het voorstellen van antwoorden en zelfs het automatisch generen van een samenvatting. Met AI (analytics) zullen we steeds beter begrijpen waarom klanten contact opnemen. Door de interacties van klanten op alle klantcontactkanalen te analyseren en de bijbehorende emotie te onderzoeken, krijgen we een beter beeld van onze dienstverlening, welke trends er spelen en wat onze klanten van ons verwachten. 

Met deze oplossingen en informatie kunnen we onze service dus efficiënter maken en verbeteren. Maar hoe?

Laat je in deze sessie inspireren en bijpraten over de nieuwste AI trends en de impact op planning, WFM en customer service. Wat zijn de kansen, mogelijkheden, uitdagingen en risico’s van innovaties zoals GEN AI? De scheidslijn tussen echt en nep verdwijnt. GEN AI zal steeds vaker gebruikt worden om mensen te beïnvloeden. Is alles wat kan, ook wenselijk om te ontwikkelen of kunnen technologische ontwikkelingen ten koste gaan van onze menselijkheid en onderlinge cohesie? Kortom hoe zorgen we voor de juiste balans tussen efficiency en sociaal maatschappelijk ondernemen met de menselijke maat?


Sander Hesselink is afgestudeerd aan de University of Applied Sciences en werkt al meer dan 25 jaar aan de innovatie van klantcontact. Sander heeft last van FOMO (Fear of missing out. Ken je dat? Kom dan naar deze sessie.