.
Danielle-Morf

VANAD Engage: Ben jij lenig genoeg?

Duurzame inzetbaarheid, nieuwe generaties, met 1 miljoen Nederlanders met een burn out,  vergrijzing en krapte op de arbeidsmarkt is de noodzaak wel duidelijk. Maar hoe pak je dat aan? Het eerlijke verhaal van VANAD Engage. Een verhaal over visie, vallen en opstaan, lenigheid en veerkracht, maar vooral de bereidheid om jezelf iedere dag de vraag te stellen: “Hoe kan het wel of anders?” en dit dan ook te doen. 

Een greep uit de onderwerpen: 

  • Duurzame inzetbaarheid – Waar hebben we het eigenlijk over?
  • Visie in uitvoering: VANAD Engage Happy People en Forward Filosofie
  • Het ‘vallen’ 
  • Lenigheid en veerkracht – Wie moet er nu flexibel zijn?
  • De introductie van SES
  • Volgende halte: Duurzame zingeving


Daniëlle Morf

Mijn passie is waarde creëren, mijn talent het verbinden van mensen, ideeën en dingen vanuit een vernieuwende mindset. Waarde gaat in mijn ogen altijd over de beleving van de ontvanger, die perceptie staat bij mij centraal. Die ontvanger is de klant, dat kan een burger, consument, medewerker, partner of aandeelhouder zijn.

Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Mijn missie is de waarde van klantcontact (in de breedste zin) tot in de boardroom te brengen. De mens speelt hierin een sleutelrol.

Ik heb meer dan 25 jaar expertise opgebouwd in een grote diversiteit aan leidinggevende functies in klantcontact en klantbeleving. Vanuit visie waardevolle concepten bedenken door niet voor de hand liggende verbindingen te maken en dit dan realiseren met een team is de rode draad in mijn carrière. Ik maak mezelf hierbij graag overbodig door een team zo te ontwikkelen in expertise en teamgevoel dat zij zelf als ondernemers de juiste afwegingen en keuzes maken om resultaat te boeken. 

Na een lange carrière bij Webhelp ben ik mijn eigen bedrijf begonnen in o.a. Business Development. Inmiddels heb ik, na ruim 2 jaar bij VANAD Engage, mijn rol van COO uitgebreid naar die van Chief Value Officer. In deze nieuwe rol ben ik verantwoordelijk voor de ‘delivery’ naar klanten en daarnaast voor het creëren en realiseren van waarde voor alle stakeholders.  Dit betekent concreet dat ik bestaande businessmodellen voortdurend omdenk om zo praktisch invulling en uitvoering te geven aan een duurzamere en meer waardevolle manier van ondernemen voor medewerkers, consumenten, partners en de aandeelhouders.